tel. 883 59 39 89 l mail: kontakt@najlepszerolety.pl l CZYNNE PN-PT 9-17

NajlepszeRolety.PL - rolety - żaluzje - moskitiery

TEL. 883 59 39 89 / UL. MONIUSZKI 54 - MYSŁOWICE

pomoc

PROBLEMY

Problem z logowaniem - nie mogę się zalogować do swojego konta, mimo poprawnie wprowadzanych danych.

Rozwiązaniem tego problemu jest aktywacja w swojej przeglądarce plików cookies służących do obsługi i zapisu sesji logowania w sklepie NajlepszeRolety.PL. Zezwolić na zapisywanie tzw. "ciasteczek" możemy tylko dla jednej domeny - http://www.najlepszerolety.pl. W przeglądarce Firefox ustawienia ciasteczek zmieniamy w następujący sposób: Narzędzia › Opcje › Prywatność › Ciasteczka.

 

Faktura VAT - prowadzę firmę i potrzebuję fakturę VAT na zakupiony towar.

Fakturę VAT (dokument zakupu) wystawiamy do każdego zamówienia, jest na nim wyszczególniony każdy zakupiony przedmiot oraz transport. Jesteśmy polskim jak i europejskim płatnikiem podatku VAT - możemy wystawić faktury także na firmy mające siedzibę poza terytorium Polski, lecz muszą one należeć do Unii Europejskiej.

 

Reklamacje - jak odbywa się procedura reklamacji?

Zgodnie z regulaminem każdą reklamację należy zgłosić pisemnie - za pośrednictwem e-maila lub faxu. Następnie sklep ustosunkowuje się do przesłanego formularza reklamacji - jeśli reklamacja nie wymaga odsyłania towaru sklep wysyła na własny koszt uszkodzone części, jeśli jest wymagane odesłanie towaru to sklep pokrywa koszty transportu całej operacji.